پمپ طبقاتی پمپ گریز از مرکزی می باشد که برای انتقال آب از یک چاه یا مخزن عمیق زیر زمینی طراحی شده اند . همچنین به عنوان یک پمپ زیر زمینی طبقاتی عمیق یا یک پمپ آب خطی شناخته شده اند. پمپ طبقاتی و پمپ های شناور از انواع اصلی پمپ ها می باشند. در حالی که پمپ های شناور دارای یک موتور می باشد که این موتور در زیر پمپ و در زیر آب قرار گرفته است، پمپ طبقاتی دارای موتوری می باشد که در بالای زمین قرار گرفته است و از طریق یک میله طبقاتی بلند به پروانه ها که در پایین پمپ هستند، متصل می شود. این سری از پمپ ها در دو نوع تک فاز و سه فاز برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی تولید و عرضه می شوند. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نمایندگی فروش انواع پمپ طبقاتی در تهران و شهرستان ها می باشد.

برای خرید پمپ طبقاتی و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پمپ طبقاتی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

پمپ طبقاتی

فروش برندهای پمپ طبقاتی افقی و عمودی

داب ایتالیا


DAB

ابارا ایتالیا


ابارا

پنتاکس ایتالیا


پنتاکس

گراندفوس دانمارک


گراندفوس

ویلو آلمان


WILO

گرانفارس ایران


گرانفارس

لوارا ایتالیا


لوارا

سائر ایتالیا


سائر

KSB آلمان


KSB

اسپرونی ایتالیا


اسپرونی

کالپدا ایتالیا


کالپدا

رایان ایران


رایان-پمپ

پدرولا ایتالیا


پدرولا

شیمجه چین


پمپیران


پمپیران

ونسان ترکیه


vansan

لئو چین


لئو

ابر ابارا


ابر-ابارا

استریم چین


استریم

داب
ابارا
پنتاکس
گراندفوس
ویلو
لوارا
پمپیران
لیو
داب
داب یکی از شرکت‌های برتر در زمینه تولید انواع پمپ طبقاتی در جهان است که با بیش از چهل سال تجربه و بهره گیری از آخرین تکنولوژی‌ها به طراحی و ساخت پمپ طبقاتی داب می پردازد. شرکت پمپ داب زیرمجموعه برند گراندفوس دانمارک است. داب به دلیل تولید پمپ‌هایی با مصرف انرژی بهینه، بیشترین مصرف را در بخش‌های خانگی، صنعتی و کشاورزی دارد و امروزه بیشتر افرادی که از پمپ طبقاتی داب و دیگر انواع استفاده می‌کنند، این برند را به‌ عنوان یک محصول سازگار با مصرف انرژی می‌شناسند.
 
پمپ طبقاتی داب
ابارا
پمپ طبقاتی ابارا یک پمپ سانتریفیوژ است که به منظور انتقال و گردش آب در ساختمان‌های بلند مانند برج ها و پاساژها استفاده می شود. گرچه برای برج ها و مراکز خرید بزرگ معمولا از سیستم های بوستر پمپ آبرسانی استفاده می شود. این نوع پمپ ها به دو دسته عمودی و افقی تقسیم می شوند. کاربرد اصلی پمپ طبقاتی ابارا بیشتر برای افزایش فشار آب در واحدهای ساختمانی بزرگ است. این نوع پمپ در دو نوع عمودی و افقی تولید می‌شود که نوع عمودی آن حجم کمتری از فضا را اشغال می‌کند و برای همین بیشتر صنایع به دنبال پمپ‌های عمودی هستند.
 
خرید پمپ طبقاتی ابارا
پنتاکس
پمپ های طبقاتی عمودی و افقی پنتاکس برای انتقال آب در ساختمان های بلند و زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت پنتاکس شهرت خود را در ایران مدیون پمپ های خانگی با کیفیت خود است اما در زمینه پمپ های طبقاتی هم خوب عمل کرده است.
یکی از محصولات موجود در بازار که به خوبی می‌تواند فشار آب موجود را تقویت کرده و در انتقال آب به ارتفاع مشخص نقش داشته باشد، پمپ طبقاتی پنتاکس است. پمپ طبقاتی پنتاکس توسط یک شرکت ایتالیایی تولید می‌شوند که از گذشته در بازار ایران حضوری فعال داشته اند. از نقاط قوت پمپ طبقاتی پنتاکس می‌توان به استحکام مکانیکی بالای بدنه آن‌ها و همچنین مقاومت پروانه پمپ آب در برابر شرایط خورنده و درجه حرارت بالای سیال اشاره کرد.
 
خرید پمپ طبقاتی پنتاکس
گراندفوس
پمپ های طبقاتی گراندفوس دانمارک دارای شهرت فراوانی در سرتاسر دنیا می باشند که آن را مدیون کیفیت و عمر طولانی این محصول هستند. پمپ های طبقاتی این شرکت به 2 دسته پمپ های افقی و عمودی تبدیل می شوند که پمپ های عمودی طبقاتی دارای محبوبیت بیشتری هستند. این نوع پمپ در مدل‌های مختلفی تولید شده که هرکدام بسته به ویژگی‌هایشان در موارد مختلفی کاربرد دارند. پمپ طبقاتی گراندفوس از نمونه پمپ‌هایی که به منظور تقویت فشار آب در ساختمان‌های مسکونی و تجاری و همچنین صنعت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
خرید پمپ طبقاتی گراندفوس
ویلو
پمپ طبقاتی ویلو از محصولات شرکت ویلو آلمان می باشد. پمپ های طبقاتی افقی و عمودی ویلو کاربردهای مختلفی همچون سیستم های آبرسانی، آتشنشانی و سیستم گرمایشی و سرمایشی دارد.
پمپ طبقاتی ویلو از نمونه محصولاتی است که توسط شرکت ویلو آلمانی تولید می‌شود. این نوع پمپ به دو صورت عمودی و افقی عرضه شده و بیشتر در سیستم‌های آبرسانی، آتش نشانی، گرمایشی و سرمایشی به کار گرفته می‌شود. پمپ طبقاتی ویلو با قابلیت پمپاژ آب سرد و گرم، می‌تواند برای شبکه‌های آب شهری به منظور تأمین آب شرب بهترین گزینه باشد.
 
خرید پمپ طبقاتی ویلو
لوارا
پمپ طبقاتی لوارا از محصولات شرکت لوارا ایتالیا می باشد. این پمپ به خاطر طراحی بخاطر طراحی و کیفیت ساخت فوق العاده خود در بسیاری از کارخانجات و مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ‌ها از لحاظ مواد آلیاژ استفاده شده در آنها و همچنین طراحی پروانه، مورد استقبال صنایع فراوانی قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پمپ آب طبقاتی لوارا این است که در سری‌های مختلف ساخته شده‌اند و سه سری از محصولات آن معروف و محبوب هستند. پمپ طبقاتی لورا عمودی سری VM، پمپ طبقاتی عمودی لوارا سری HM و همچنین پمپ طبقاتی عمودی سری SV شناخته شده ترین و محبوب‌ترین مدلهای این پمپ‌ها هستند.
 
خرید پمپ طبقاتی لوارا
پمپیران
پمپ های طبقاتی پمپیران در ایران دارای سابقه و شهرت فراوانی هستند که شرکت پمپیران آن را مدیون کیفیت ساخت بالای آن در سال های گذشته است. پمپ های طبقاتی WKL پمپیران از پر فروش ترین پمپ های طبقاتی در ایران می باشند. مه انواع پمپ‌های تولید شده توسط شرکت پمپیران، در ابتدا تحت لیسانس شرکت KSB آلمان بوده است و امروزه مهندسان این شرکت در تلاش هستند تا به تولید نوع بومی آن بپردازند. کیفیت بالا و استفاده از قطعات اصلی و همچنین تنوع تولید در پمپ‌ طبقاتی پمپیران با هد و دبی بسیار بالا از ویژگی‌های مهم پمپ‌ طبقاتی پمپیران است که امروزه جایگاه ویژه بین ایرانیان به دست آورده است. یکی از محبوب ترین پمپ های طبقاتی پمپیران، پمپ فشار قوی طبقاتی پمپیران WKL می باشد.
 
خرید پمپ طبقاتی پمپیران
لیو
پمپ طبقاتی لیو چین یکی از محصولات متنوع و پرطرفدار در بازار است که از آن برای اهداف مختلفی استفاده می‌شود و از لحاظ کارایی در مدل‌های متفاوتی موجود است. در پمپ طبقاتی لیو از مواد اولیه با استحکام مکانیکی بالا و مقاوم در برابر خوردگی استفاده شده که طول عمر آنها را به مراتب نسبت به محصولات رقیب بالاتر می‌برد. پمپ طبقاتی لیو در سیستم‌های آبرسانی با حجم وسیع و با حجم کم استفاده می‌شود که با توجه به نوع پمپ و مدل آن متغیر است. پمپ طبقاتی لیو در مدل‌های مختلفی تولید شده است که می‌توان به پمپ‌ طبقاتی لیو عمودی مدل LVR، پمپ طبقاتی لیو عمودی مدل EVP، پمپ طبقاتی لیو افقی مدل ECH و همچنین پمپ طبقاتی افقی مدل EDH اشاره کرد. در هر کدام از این مدل‌ها تغییراتی در مواد اولیه و ساختار بدنه به وجود آمده که عملکرد کلیه پمپ را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
 
خرید پمپ طبقاتی لئو

پمپ های طبقاتی چطور کار می کنند ؟

پمپ طبقاتی معمولاً توسط یک موتور الکترونیکی AC  یا یک موتور دیزل  که در سمت راست آن قرار گرفته ، کار می کند . پمپ طبقاتی حداقل شامل یک پروانه گردان است که به یک میله متصل شده و آب چاه را به یک پوشش دیافراگم به نام کاسه می رساند. این پمپ های چند تایی از پروانه های چندتایی از یک میله استفاده می کنند تا فشار بیشتری ایجاد کنند که این فشار برای چاه های عمیق تر یا پر فشار تر در سطح زمین لازم می باشد .

پمپ آب طبقاتی زمانی که آب از طریق یک دستگاه زاویه ایی به نام دستگاه مکش  وارد قسمت پایین پمپ می شود ، شروع به کار می کند. وقتی آب به اولین بخش پروانه می رسد، سرعت آن افزایش پیدا می کند. سپس آب بلافاصله وارد کاسه دیافراگم در بالای پروانه می شود . در اینجا این انرژی با سرعتی زیاد به فشار بالا تبدیل می شود. کاسه همچنین مایع را به پروانه بعدی که بلافاصله بالای کاسه قرار دارد هدایت می کند و این روند در تمام مراحل پمپ طبقاتی ادامه پیدا می کند. معمولا برای بازدهی بیشتر در کنار پمپ طبقاتی از مخزن تحت فشار استفاده می شود. مخزن تحت فشار، منبع دیافراگمی و منبع انبساط نیز نامیده می شود.

وقتی آب از آخرین کاسه عبور کرد، از طریق یک لوله ستونی طبقاتی بلند عبور می کند و از حفره چاه به سطح زمین می رود. محور چرخش در داخل این ستون در فواصل 3 تا 5 سانتی در آسترهای فلزی قرار گرفته که در داخل ستون نصب شده است و به خاطر آبی که از روی آن می گذرد، به حرکت در می آید. در سطح سرپوش دستگاه تخلیه پمپ قرار دارد که جریان آب را به طرف لوله تخلیه تغییر می دهد. یک موتور AC پرفشار طبقاتی در قسمت بالای لوله تخلیه نصب می شود.

کاربردهای پمپ طبقاتی

  • آبرسانی و تقویت فشار
  • سیستم های اطفاء حریق
  • تغذیه بویلر
  • سیستم های سیرکولاسیون آب خنک
  • سیستم های شستوشو و آب پاشی
  • مهندسی پروسس
  • سیستم های سیرکولاسیون صنعتی

شما می توانید پس از سفارش محصول خود به نمایندگی تهران، آن را در اقصی نقاط ایران از جمله استان ها و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، گلستان، گرگان، مازندران، ساری، رشت، گیلان، خراسان، خوزستان، اهواز، آبادان، کرمان، یزد، همدان، کرج، قم، کرمانشاه، ارومیه، اردبیل، بندرعباس، اراک، زنجان، قزوین، ارومیه، لرستان، خرم آباد، کردستان، سنندج، زاهدان، بوشهر، بیرجند و یاسوج تحویل بگیرید.

پمپ طبقاتی برای چاه کشاورزی

پمپ طبقاتی عمدتاً در جاهایی استفاده می شوند که پمپ شناور یا پمپ چاه در آنجا قابل استفاده نمی باشد زیرا جریان آب بالاتر از محدوده این پمپ ها می باشد یا این که شخصی که از این پمپ ها استفاده می کند ، ترجیح می دهد  یک موتور معمولی در بالای پمپ وجود داشته باشد. پمپ طبقاتی معمولاً در چاه هایی استفاده می شود که برای آبیاری و کشاورزی یا چمن زنی به کار می روند یا این که برای تامین آب شهرداری هایی استفاده می شوند که متکی به آبهای سطحی می باشند. پمپ آب طبقاتی همچنین برای تهیه و تولید گیاهان صنعتی استفاده می شود

پمپ طبقاتی برای فاضلاب صنعتی

شرکت پمپیران پمپ های طبقاتی اش را برای استفاده از مواد جامد در زمینه آب، مواد صنعتی، کنترل جریان آب ، برنامه های شهری و تامین آب تولید می کند . اندازه این کاسه ها 12 تا 40 اینچ است و ظرفیت آن در حدود 1500 تا 20000 گالون در هر دقیقه می باشد . بخش های استاندارد دارای لوله های تخلیه چدنی ، ستون های فولادی ، لوله ها و کاسه های فولادی ضد زنگ ، لوله های آلیاژ فولادی و کاسه های برنز چدنی مجهز می باشند. اگر نیاز به تعمیر پمپ آب طبقاتی و یا تعمیر الکترو موتور در تهران را دارید، آن را به ما بسپارید.

خاموش کردن آتش

پمپ طبقاتی که برای خاموش کردن آتش باشد، بر طبق آخرین طراحی و فن آوری مهندسی برای خاموش کردن آتش ساخته شده است. در این پمپ های طبقاتی از لوله های تخلیه چدنی استاندارد و ستون های فولادی ، لوله های تخلیه استیل ضد زنگ ، لوله های آلیاژ فولادی و کاسه های برنز چدنی مجهز استفاده شده است. شدت جریان آب در آن 500 تا 5000 گالون در هر دقیقه با فشار 350 ضربه در هر دور می باشد.

شرکت پمپیران، پمپ طبقاتی را برای بازارهای صنعتی، شهری، آبیاری و خدمات آتش نشانی تولید می کند. پمپ طبقاتی مدل می تواند 60000 گالون آب  را در هر دقیقه به گردش در آورد و تا 2500 فوت تخلیه داشته باشد. این محصول با کاسه های ریخته گری و پروانه های آلمینیومی برنز موجود می باشد . پمپ طبقاتی HQ همچنین می تواند تا 60000 گالون در هر دقیقه را به گردش درآورد و برای اپلیکشن های آبی مختلف مانند ترکیبات هیدروکربنی و فرآیندهای شیمیایی مناسب است. شرکت پمپیران همچنین یک پمپ طبقاتی برای خاموش کردن آتش برای ساختمان های تجاری و بلند ، نیرو گاهها تولید می کند. این پمپ های طبقاتی با توجه به نیاز مشتری به تعداد و اندازه های مختلف ساخته می شوند.

دیگر محصولات

برندهای مطرح