این روزها وجود دستگاه تصفیه آب در هر خانه ای از ملزومات به حساب می آید. انتخاب یک برند شناخته شده و با کیفیت بسیار پر اهمیت می باشد.  دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای یوسفی یکی از این برندها می باشد. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نمایندگی فروش تصفیه آب یوسفی برندهای مختلف در تهران و شهرستان ها می باشد.

برای خرید تصفیه آب یوسفی و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت تصفیه آب یوسفی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

دستگاه تصفیه آب خانگی یوسفی

آب شیرین کن های خانگی زیر سینکی به روش اسمز معکوس عمل می کند. روش اسمز معکوس یکی از روش های نوین جداسازی می باشد که در آن املاح تا ابعاد ۰٫۰۰۱ میکرون توسط غشای ممبرین و با فشاری که پمپ ایجاد می کند ,حذف می شوند.این روش قادر بهجداسازی مواد غیر آلی حل شده ، مواد آلی حل شده ، آلاینده های میکروبیولوژیکی از قبیل اندوتوکسین ها ، ویروس ها و باکتری ها می باشد.

همچنین این دستگاه قابلیت حذف کامل نیتزات موجود در آب را دارد. نیترات، گاز سمی حاصل از فاضلاب های خانگی و شهری است که با نفوذ به سفره های زیرزمینی و سطحی آب شرب باعث آلودگی آن می شود که بسیار مضر و زیان بار است.

تصفیه-آب-یوسفی

دستگاه تصفیه آب تک مرحله ای آکوا

کلرزن آکوا

SALVALAVATRICE

دستگاه تصفیه آب تک مرحله ای آکوا
رسوب گیر پلی فسفات مخصوص ماشین های شستشو

AQUA TOP

دستگاه تصفیه آب تک مرحله ای آکوا
تصفیه آب تک مرحله ای

AQUA SELECT

دستگاه تصفیه آب تک مرحله ای آکوا
ست کامل فیلتر تصفیه شیر آب

AQUA PITCHER

دستگاه تصفیه آب تک مرحله ای آکوا
پارچ کلرگیر و ذره گیر به همراه کارتریج پارچ

دستگاه تصفیه آب چند مرحله ای آکوا

کلرزن آکوا

ARO TRIPLEX

دستگاه پنج مرحله ای کلرگیر و رسوب گیر زیر سینکی دارای سه فیلتر کربنی و یک میکرون و پنج میکرون دارای شیر مخصوص آب و منبع تحت فشار ممبران دار50GPD

ARO TRIPLEX PLUS

دستگاه تصفیه آب چند مرحله ای آکوا
دستگاه پنج مرحله ای کلرگیر و رسوب گیر زیر سینکی دارای شیر مخصوص آب و منبع تحت فشار-ممبران دار دارای سه فیلتر کربنی و یک میکرون و پنج میکرون به همراه پمپ مخصوص آب

ARO DIRECT OS

دستگاه تصفیه آب چند مرحله ای آکوا
دستگاه تصفیه آب رسوب گیر و کلرگیر بالای سینکی
دارای پمپ مخصوص آب
دو فیلتر یک میکرون و ده میکرون 

AQUA QUICK 03

دستگاه تصفیه آب چند مرحله ای آکوا
دستگاه سه مرحله ای رسوب گیر و کلرگیر زیر سینکی دارای شیر مخصوص آب دو عدد فیلتر کربنی یکعدد فیلترPP-FRN 1MICRON

تصفیه آب خانگی استریم

تصفیه آب خانگی استریم  مطابق جدیدترین فناوری نوین روز دنیا طراحی و ساخته شده است. با استفاده از این تجهیزات میتوان ناخالصی های موجود در آب شرب را حذف و آن را تبدیل به آب آشامیدنی تمیز تبدیل کنید. با توجه به افزایش میزان آلودگی های موجود در آب شهری امروزه دستگاه های تصفیه آب خانگی جایگاه ویژه ای در اکثر منازل و حتی محیط های کاری پیدا کرده اند. در همین راستا نوع و نحوه ی فیلتراسیون این تجهیزات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که اگر دستگاه قابلیت تصفیه ی کامل ناخالصی ها را نداشته باشد، به نوعی میتوان گفت کارایی چندانی نخواهد داشت. شرکت استریم از تولید کننده های قدر و نامی این عرصه به شمار می آید، که عمده فعالیت این شرکت منحصرا بر روی دستگاه های تصفیه آب و انواع مدل های فیلتر می باشد.

تصفیه آب استریم