یکی از محصولاتی که نقش مهمی در انتقال آب از چاه‌ها و سایر مناطق عمیق بر عهده دارد،  پمپ کف کش لیو است که ویژگی‌های آن در نوع خود منحصر به فرد است.  پمپ کف کش لیو در مدلها و نمونه‌های مختلفی در بازار موجود است که ساده‌ترین تفاوت آنها استفاده از استیل ضد زنگ و پلاستیک خشک برای ساخت بدنه پمپ است. این محصول توانایی بالایی در انتقال آب به ارتفاع دارد و در پمپ کف کش سری KZ در حد استاندارد تا ارتفاع 57 متر امکان پمپاژ و انتقال آب را فراهم آورده است. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده رسمی فروش پمپ لیو در تهران و شهرستان ها می باشد.

برای خرید پمپ کف کش لیو و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پمپ کفکش لئو با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

پمپ کف کش لیو سری XQS

کاربرد:

  • در محوطه های صنعتی برای تخلیه آب استفاده می شودپ
  • مناسب برای انتقال آب وسیالات مشابه آب با خورندگی کم در صنایع غذایی ، شیمیایی و …
leo-XQS

[table id=leo8 /]

پمپ کف کش لیو سری XKS

کاربرد:

  • مناسب در تخلیه آب چاه در مصارف خانگی و شهری – بعضی مدل ها برای مصارف صنعتی مناسب هستند.
leo-XKS

[table id=leo7 /]

شما می توانید پس از سفارش محصول خود به نمایندگی تهران، آن را در اقصی نقاط ایران از جمله استان ها و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، گلستان، گرگان، مازندران، ساری، رشت، گیلان، خراسان، خوزستان، اهواز، آبادان، کرمان، یزد، همدان، کرج، قم، کرمانشاه، ارومیه، اردبیل، بندرعباس، اراک، زنجان، قزوین، ارومیه، لرستان، خرم آباد، کردستان، سنندج، زاهدان، بوشهر، بیرجند و یاسوج تحویل بگیرید.

 مشخصات فنی پمپ کف کش لیو

یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای انتخاب از پمپ‌ کف کش لیو اهمیت دارد، میزان ارتفاع آب پمپاژ شده از چاه‌ها و مناطق عمیق است. طبق بررسی‌های صورت گرفته بر روی این پمپ توانایی انتقال آب تا ارتفاع 57 متر و با خروجی 1 و 1/4 اینچ را دارد. این قابلیت معمولی تا حدود زیادی سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی پمپ را تحت تأثیر قرار می‌دهد و حتی مواد به کار رفته در ساخت آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در ساخت پمپ کف کش لیو از دو ماده اولیه پلی پروپیلن یا همان پلاستیک خشک و همچنین استیل ضد زنگ یا استیل ۳۰۴ استفاده شده است. پمپ‌های ساخته شده از استیل استحکام مکانیکی بالاتری دارند و برای انتقال آب و با حجم بیشتر مناسب هستند. در هر صورت هر دو نوع ماده اولیه مقاومت بالایی در برابر خوردگی و درجه حرارت بالا از خود نشان می‌دهند و به همین دلیل می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پمپ کف کش لیو طول عمر بالایی داشته باشند.

از قطر دهانه خروجی به عنوان یک معیار دیگر برای شناسایی ویژگی‌های پمپ کف کش لیو استفاده می‌شود که در این محصول از دو اندازه یک و 1.4 اینچی استفاده می‌شود. این ابعاد باعث می‌شود که حداکثر آبدهی پمپ (پمپ کف کش لیو سری XKS ) بر روی 10.5 مترمکعب بر ساعت تنظیم شود و به همین دلیل توانایی بالایی برای انتقال آب دارد. این بهترین معیار برای انتخاب پمپ کفکش برای کارهای کشاورزی و همچنین پروژه‌های صنعتی است. یکی از مهمترین ویژگی‌های پمپ کف کش لیو ، توانایی آن در انتقال ذرات جامد تا اندازه ۵ میلیمتر است. این موضوع از این جهت اهمیت دارد که پمپ می‌تواند برای آب و هوای آلوده هم به کار گرفته شود و وجود ذرات تا اندازه ۵ میلیمتر برای آن مشکل ساز نیست. توان موتور استفاده شده در پمپ کف کش لیو سری QDX بین 0.25 تا 1.1 کیلو وات متغیر است و به راحتی می‌تواند بسیاری از مصارف صنعتی و غیرصنعتی را انجام دهد.

وجود سیستم قطع کننده یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که پمپ کف کش لیو را به یک محصول ایده‌آل تبدیل کرده است. این فلوتر باعث می‌شود که در شرایطی که آب در محل موجود نیست، یا سطح آب از یک حد مشخص پایین‌تر می‌آید، موتور پمپ خاموش شده و مانع از پدیده کاویتاسیون می‌شود. استفاده از برق با ولتاژهای متفاوت مانند کف کش ۱۲ ولت، کف کش ۲۴ ولت، کف کش ۲۲۰ ولت و کف کش ۴۰۰ ولت مدل‌های مختلفی هستند که ناشی از روش تأمین جریان الکتریکی است. تمامی این ویژگی‌ها باعث می‌شود که پمپ کف کش لیو به عنوان یک محصول ایده آل و مناسب برای مصارف صنعتی و کشاورزی شناخته شود.

درباره شرکت پمپ لیو

پمپ لیو یکی از محبوب ترین پمپ ها در عرصه جهانی می باشد و هر روز نیز به محبوبیت آن افزوده می شود. شرکت تولید کننده چینی پمپ لیو در سال 1995 تاسیس شده است و تاکنون حدود 23 سال از فعالیت حرفه ای و مدرن این شرکت گذشته است. از محصولات شرکت لیو انواع پمپ های صنعتی ، کشاورزی، خانگی و …می باشد. کمپانی پمپ لیو در حال حاضر محصولات خود را به ۱۲۰ کشور مختلف صادر می کند. شرکت تولید کننده پمپ آب لیو رنج وسیعی از پمپ های پرکاربرد را مطابق نیاز بازار تولید می نماید. شرکت پمپ لیو پمپ های مختلف زیادی تولید میکند که از محبوب ترین آن ها به پمپ های خانگی، پمپ های سانتریفیوژ، پمپ های سیرکولاتور، پمپ گریز از مرکز، پمپ های طبقاتی، در نوع عمودی و افقی، پمپ شناور، که در چاه های کشاورزی عمیق استفاده می شود. پمپ کف کش و پمپ لجن کش که در تخلیه چاه آسانسور و یا فاضلاب استفاده می شود می توان اشاره کرد. پمپ لئو در حال حاضر یکی از محبوب ترین برندهای پمپ چینی در بازار ایران می باشد که این امر به واسطه کیفیت بالای محصولات این شرکت و قیمت مناسب آن در برابر معادل های اروپایی و ژاپنی خود می باشد.