لرزه گیرهای لاستیکی و آکاردئونی از لوازم جانبی پمپ آب است که برای جلوگیری از انتقال لرزش و صدا مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از لرزه گیر لاستیکی در شبکه های لوله کشی الزامی است. وجود تجهیزاتی در خطوط لوله مثل پمپ، کمپرسور، فن، توربین و …، باعث ایجاد لرزش، سر و صدا، استهلاک زودرس خطوط لوله و مشکلات دیگر خواهد شد. با استفاده از لرزه گیرها شرکت ارتعاشات صنعتی، علاوه بر جذب لرزش های موجود، ضربه قوچ و شوک های بوجود آمده را حذف می کند. از دیگر لوازم جانبی پمپ آب می توان به ست کنترل، مکانیکال سیل و کلید اتوماتیک پمپ آب اشاره کرد. 

 

برای خرید لرزه گیر لاستیکی و آکاردئونی و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت لرزه گیر با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید

 

کاربرد لرزه گیر لاستیکی در صنایع مختلف:

  • در صنایع شیمیایی
  • در صنایع دریایی
  • در صنایع فولاد
  • در صنایع تأسیساتی
  • در صنایع غذایی
  • در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
لرزه-گیر-لاستیکی-شرکت-ارتعاشات-صنعتی-ایران

کاتالوگ لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران

لرزه گیر آکاردئونی

بطور کلی لرزه گیر ها در سیستم های لوله کشی، جهت جذب تغییرات ابعادی و خصوصا افزایش یا کاهش طول لوله بدلیل تغییر دمای سیال و همچنین در محل لوله های عبوری از درز انقطاع ساختمانها، در سیستمها و صنایع مختلفی از جمله سیستمهای گرمایشی و تهویه مطبوع، نیروگاه ها، پالایشگاه های نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، مبدلهای حرارتی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

لرزه گیر آکاردئونی شرکت ارتعاشات صنعتی ، برای جلوگیری از حرکت های ناخواسته ای استفاده می شود که انتقال سیال را در داخل لوله دچار اختلال می کند. منشأ این حرکت ها می تواند تغییرات دمایی ناشی از سیال یا محیط، لرزش دستگاه های موجود در سیستم مثل پمپ و کمپرسور و یا حرکت های ناشی از عوامل خارجی مثل باد، زلزله، نشست سازه و … باشد.
تحمل درجه حرارت و فشار بالا و جذب حرکت های محوری، جانبی و زاویه ای با در نظر گرفتن آرایش مناسب، از جمله خصوصیات لرزه گیرهای آکاردئونی شرکت ارتعاشات صنعتی می باشد.

لرزه-گیر-آکاردئونی-شرکت-ارتعاشات-صنعتی

کاتالوگ لرزه گیر آکاردئونی ارتعاشات صنعتی ایران

شما می توانید پس از سفارش محصول خود به نمایندگی تهران، آن را در اقصی نقاط ایران از جمله استان ها و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، گلستان، گرگان، مازندران، ساری، رشت، گیلان، خراسان، خوزستان، اهواز، آبادان، کرمان، یزد، همدان، کرج، قم، کرمانشاه، ارومیه، اردبیل، بندرعباس، اراک، زنجان، قزوین، ارومیه، لرستان، خرم آباد، کردستان، سنندج، زاهدان، بوشهر، بیرجند و یاسوج تحویل بگیرید.

دیگر تجهیزات جانبی پمپ