سختی گیر از مهمات تجهیزات استخر بحساب می آید. بواسطه سختی گیر طول عمر و بازده دیگر تجهیزات موجود در استخر در گذر زمان افزایش می یابد. گاهی آب به دلیل سختی زیاد قابل استفاده در صنایع و مصارف عمومی نمی باشد. و ملزم به گرفتن این سختی بواسطه یک فرایند می باشد. این سختی به علت بالا بودن املاح کلسیم و منیزیم از میزان استاندارد آن است. سختی های موجود در آب در دو نوع دائم و موقت هستند. شما می توانید پس از سفارش محصول خود به نمایندگی تهران، آن را در اقصی نقاط ایران از جمله استان ها و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، گلستان، گرگان، مازندران، ساری، رشت، گیلان، خراسان، خوزستان، اهواز، آبادان، کرمان، یزد، همدان، کرج، قم، کرمانشاه، ارومیه، اردبیل، بندرعباس، اراک، زنجان، قزوین، ارومیه، لرستان، خرم آباد، کردستان، سنندج، زاهدان، بوشهر، بیرجند و یاسوج تحویل بگیرید.

برای خرید و سفارش سختی گیر آب و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت سختی گیر آب با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

کاربرد سختی گیر آب

دلیل اصلی وجود این مرحله در صنایع این است که هنگام بالا و پایین شدن دمای آب در خطوط و تجهیزات باعث می شود املاح موجود در آب در دیواره های دیگ ، مبدل های حرارتی، کندانسورها ، چیلر و کویل ها و … رسوب کنند و موجب کاهش میزان تبادل حرارت شود.  همچنین انحلال مواد پاک کننده و صابونی در آب های سخت به سادگی انجام نمی شود و باعث کاهش راندمان و بازده  فرآیند شست و شو می شوند. در استفاده از سختی گیر آب استخر توصیه می شود که آب قبل از ورود به آب استخر از فیلتر شنی گذرانده شود. این باعث می شود در ایین مرحله فبزات سنگین و مواد معلق موجود در آب جدا شوند. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده فروش و تولیدکننده سختی گیر آب استخر در تهران و شهرستان ها می باشد.

سختی-گیر-آب-استخر-پایا-گسترش

سختی گیر فلزی نیمه اتوماتیک پایا گسترش 

سختی گیر نیمه اتوماتیک پایا گسترش با بدنه فلزی برای کاهش سختی آب بالاتر از 200 مناسب می باشد. سختی گیر فلزی نیمه اتوماتیک آب استخر پایا گسترش باعث جلوگیری از رسوب گرفتگی دستگاه های صنعتی و دیگ های بخار و تجهیزات استخری می شود و در نتیجه آن میزان بازده انتقال حرارت افزایش می یابد. ابعاد و مشخصات فنی آنها در جدول زیر ارائه شده است.

[table id=paya1 /]

سختی-گیر-آب-استخر-پایا-گسترش

سختی گیر اتوماتیک و نیمه اتوماتیک مارتین

دسته دیگری از سختی گیر ها هستند که در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک عرضه می گردند. این سختی گیر ها ساخت کمپانی مارتین تایوان هستند. بدنه این سختی گیر آب استخر از جنس FRP هستند. که در زیر به بخشی از مشخصات فنی آن اشاره شده است. برای دانلود کامل کاتالوگ سختی گیر مارتینی روی لینک پایین صفحه کلیک کنید.

[table id=martin1 /]

دیگر محصولات مرتبط