خرید پمپ شناور پنتاکس

دسته بندی محصولات

هیچ محصولی یافت نشد.

پمپ شناور پنتاکس از سری پمپ های پرکاربرد پمپ ایتالیایی شناخته شده در بازار ایران است. پمپ شناور پنتاکس در دو سری 5PES و 4S تولید می شوند. جنس بدنه هر دو سری پمپ شناور استیل می باشد. سری 4S آن در دو مدل تک فاز و سه فاز عرضه می گردند. پمپ آب شناور پنتاکس سری 5PES جهت پمپاژ آب تمیز استفاده می شود و برای چاه های عمیق کاربرد دارد. شرکت پایا گسترش خورشید تابان نماینده رسمی فروش پمپ پنتاکس در تهران و شهرستان ها می باشد.

پمپ شناور پنتاکس تنوع کمتری نسبت به سایر برندهای موجود در بازار دارند، اما همین محصولات موجود در بازار هم می‌تواند پاسخگوی نیاز مشتریان و شرکت‌های مختلف باشد. پمپ شناور پنتاکس از لحاظ مواد اولیه به کار رفته در ساخت بدنه و در ساخت پروانه یکی از بهترین محصولات بازار شناخته می‌شوند و طول عمر بالایی دارند. از طرف دیگر در کارایی موتور پمپ و همچنین در عرض دهانه آن تغییراتی به وجود آمده که کاربر بتواند در نقش‌های مختلف و با اهداف مختلف از آنها استفاده کند.

ویژگی های پمپ شناور پنتاکس

بهتر است که در ابتدای معرفی پمپ شناور پنتاکس به نحوه عملکرد آن بپردازیم. این پمپ‌ها دارای یک پروانه فلزی یا پلاستیکی هستند که با گردش آن باعث ایجاد خلا در قسمت بالایی و مکش آب می‌شود. فرایند مکش باعث انتقال آب با لوله بالائی و در نتیجه فرستادن آن به ارتفاع می‌شود.

در کار این پمپها بخش‌های مختلفی مانند توان موتور و همچنین نوع پروانه به کار رفته در آن نقش دارد و به همین دلیل ویژگی‌های فنی دستگاه تحت تأثیر این پارامترها تغییر می‌کند. شما می توانید پس از سفارش محصول خود به نمایندگی تهران، آن را در اقصی نقاط ایران از جمله استان ها و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، گلستان، گرگان، مازندران، ساری، رشت، گیلان، خراسان، خوزستان، اهواز، آبادان، کرمان، یزد، همدان، کرج، قم، کرمانشاه، ارومیه، اردبیل، بندرعباس، اراک، زنجان، قزوین، ارومیه، لرستان، خرم آباد، کردستان، سنندج، زاهدان، بوشهر، بیرجند و یاسوج تحویل بگیرید.

اولین چیزی که در مورد پمپ شناور پنتاکس جلب توجه می‌کند، ماده اولیه به کار رفته برای ساخت بدنه و همچنین برای پروانه آن است. استحکام مکانیکی مواد و مقاومت آنها در برابر شرایط خورنده ویژگی‌هایی است که از این دو بخش انتظار می‌رود. به همین دلیل در ساخت بدنه پمپ‌ها و در پروانه آنها از آلیاژ استیل ۳۰۴ استفاده می‌شود. در ساختار این آلیاژ از عناصری مانند کروم و کربن استفاده شده که مانع از خوردگی پوشش سطحی آن می‌شود.

از پمپ‌ شناور پنتاکس مدل‌های مختلفی در بازار موجود است که می‌توان به پمپ شناور پنتاکس سری 4s و همچنین پمپ شناور پنتاکس سری 5PES اشاره کرد. هر کدام از این مدل‌ها قابلیت‌های مختلفی دارند که یکی از آن‌ها ارتفاع پمپاژ آب است. حداکثر ارتفاع انتقال آب در پمپ‌ شناور پنتاکس سری سری 5PES در حدود ۷۵ متر است و در سری 4s در حدود ۳۲۲ متر برآورد می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که حداکثر آبدهی در پمپ‌های دوم ۲۴ متر مکعب در ساعت و در پمپ های مدل اول حدود ۷ متر مکعب در ساعت است.

در عملکرد پمپ شناور پنتاکس فاکتور دیگری به اسم قطر خروجی وجود دارد که این قدر مشخص می‌کند که هر کدام از این پمپ‌ها تا چه اندازه می‌تواند خروجی آب داشته باشد. در پمپ‌ شناور پنتاکس سری 5PES قطر خروجی بین ۱ و 1 و 1/4 اینچ است. این در حالی است که برای پمپ شناور پنتاکس سری 4s قطر خروجی بین 1 و ¼ و 2 اینچ تغییر می‌کند.

به همین راحتی می‌توان برای میزان خروجی‌های مختلف بررسی‌های انجام داد و بهترین پمپ را با توجه به نیاز خود انتخاب کرد. موضوع مهم دیگری که برای پمپ شناور پنتاکس وجود دارد این است که شرایط محیطی استفاده از آن‌ها ممکن است متفاوت باشد و باید پمپ برای هر کدام از این شرایط آمادگی لازم را داشته باشد. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که پمپ‌های برند پنتاکس قابلیت تحمل دمای آب تا دمای ۴۰ درجه سانتیگراد را دارند که یک دمای نسبتاً بالا بوده و کیفیت قطعات پمپ را نشان می‌دهد.

کاربرد پمپ شناور پنتاکس

پمپ های شناور پنتاکس که پیش تر به آنها اشاره شد دارای مصارفی همچون:

  • برای فواره ها
  • برای انتقال آب چاه
  • در آبیاری و مصارف کشاورزی
  • برای افزایش فشار سیستم های صنعتی
  • برای تقویت فشار سیستم های آتش نشانی
  • تامین آب اضطراری
  • استخرها

درباره شرکت پمپ پنتاکس

شرکت پمپ پنتاکس فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ آب از سال 1990 آغاز نمود و با توسعه و پیشرفت این شرکت در بازار جایگاه ویژه ای در میان مصرف کنندگان پیدا نمود و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین ها در زمینه تولید پمپ آب مطرح است. از جمله ویژگی های بارز پمپ پنتاکس می توان به کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه اشاره نمود. مشتری مداری جزء لاینفک برنامه های این مجموعه است. پمپ آب پنتاکس یکی از محبوب ترین برندهای پمپ آب در ایران می باشد.

پمپ پنتاکس از پمپ‌های معروف و پرمصرف ایتالیایی است که با بیش از 25 سال تجربه، امروزه جایگاه ویژه‌ای را بین بقیه رقیبان خود که از اغلب از کشورهای دانمارک، آلمان و ژاپن هستند، به دست آورده است. پمپ پنتاکس امروزه انواع مدل‌های مختلفی را تولید و روانه بازار می‌کند؛ اما پمپ خانگی این برند معروف توانسته است تا توجه بسیاری از صنعت‌ها و متخصصان این حوزه به علت داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد و عالی جذب کند.