پمپ زمینی پنتاکس از محصولات شرکت پنتاکس ایتالیا می باشد. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده فروش پنتاکس ایتالیا در تهران و شهرستان ها می باشد. پمپ پنتاکس از برندهای مطرح در بازار پمپ ایران می باشد و به علت کیفیت بالایی که تاکنون داشته بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است. پمپ های زمینی پنتاکس در سری CM تولید می شوند. این پمپ ها سه فاز هستند و  در مصارف صنعتی ، سیستم سیرکولاسیون و در بوسترپمپ ها استفاده می شود. برای خرید پمپ زمینی پنتاکس از نمایندگی پمپ پنتاکس در ایران، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و این محصولات با کیفیت را خریداری نمایید.

 

برای خرید پمپ زمینی پنتاکس و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پمپ زمینی پنتاکس با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

پمپ زمینی پنتاکس سری CM سه فاز

پمپ زمینی پنتاکس سری CM از سری پمپ سانتریفیوژ پنتاکس ایتالیا می باشد. این پمپ جهت انتقال آب های تمیز مورد استفاده قرار می گیرد. در مصارفی چون سیستم های شست و شو، گرمایشی، آتشنشانی، بوسترپمپ، مصارف خانگی و … . پروانه آنها از جنس چدن می باشد. بدنه آن از جنس چدن است. حداکثر فشار کاری 10 بار حداکثر دمای کاری 90 درجه سانتیگراد حداکثر هد 93 متر (در بزرگترین سایز آن) حداکثر دبی 240 مترمکعب بر ساعت (در بزرگترین سایز آن) قطر ورودی 2 تا 5 اینچ و  قطر خروجی 1.25 تا 4 اینچ  توان این سری از پمپ زمینی  پنتاکس 1.5 تا 37 کیلووات سه فاز

pentax-cm-3phase

 [table id=pentax7 /]

دانلود کاتالوگ کامل پنتاکس ایرانی

پنتاکس

دانلود کاتالوگ کامل پنتاکس ایتالیا

پنتاکس

دیگر برندها