پمپ زمینی از پمپ های سیرکولاتور (سیرکوله) گریز از مرکز از نوع خطی به حساب می آید. پمپ های سیرکولاتور گریز از مرکز در دو نوع زمینی و خطی تولید می شوند. تفاوت پمپ زمینی و پمپ خطی در این است که پمپ زمینی هم دبی و هم فشار ایجاد می کند. در حالی که پمپ خطی فقط دبی ایجاد می نماید. کاربری این پمپ ها نیز متفاوت هستند. پمپ زمینی برای مدار سیرکولاتور گرمایش و از پمپ خطی برای سیرکولاتور آب گرم مصرفی استفاده می شود. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده فروش بهترین برندهای پمپ زمینی در تهران و شهرستان ها می باشد. 

برای خرید پمپ زمینی و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پمپ زمینی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شاسی-و-کوپله-پمپیران
رایان
پمپیران
ابارا
پنتاکس
ویلو
داب
گراندفوس
بهار پمپ
نوید موتور
لوارا
رایان

رایان یکی از برندها پمپ آب ایرانی می باشد. پمپ زمینی رایان از محصولات این شرکت می باشد. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نمایندگی رسمی فروش رایان در تهران و شهرستان ها می باشد.

 

پمپیران

پمپ زمینی پمپیران توسط شرکت پمپیران در ظرفیت های مختلف تولید و عرضه می گردند. پمپ های زمینی پمپیران دارای قطر خروجی از 32 تا 300 میلیمتر می باشد. با فشار تست 16 بار و فشار کاری حداکثر 10 بار. جنس محفظه حلزونی یکپارچه و پروانه آنها از چدن خاکستری است. 

ابارا

پمپ ابارا از معروف ترین برندهای پمپ در ایران می باشد. این شرکت در زمینه تولید انواع پمپ ها از جمله پمپ زمینی ابارا به لحاظ با کیفیت بودن در رتبه اول قرار گرفته است.

پنتاکس

پمپ زمینی پنتاکس از محصولات شرکت پنتاکس ایتالیا می باشد. این برند از شناخته شده ترین برندها در ایران محسوب می شود.

ویلو

شرکت پمپ ویلو Wilo یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های آلمانی و حتی در سطح جهان است که درزمینه تولید انواع پمپ مانند پمپ سیرکولاتور ویلو فعالیت می‌کند. پمپ زمینی ویلو از محصولات این شرکت معروف می باشد.

داب

شرکت پمپ داب ایتالیا که یک شرکت تولید کننده پمپ آب است با سابقه بیش از 40 سال در زمینه تولید محصولات مدیریت و انتقال آب فعالیت می کند. پمپ زمینی داب از محصولات این شرکت معروف می باشد.

گراندفوس

شرکت پمپ گراندفوس دانمارک یک شرکت تولیدکننده پمپ است که در سال 1945 تاسیس شد و همیشه  پیشرو در ارائه بهترین و مناسب ترین راه حل در انتخاب انواع الکتروپمپ در جهان بوده است. پمپ زمینی گراندفوس از محصولات ان شرکت دانمارکی باشد.

بهار پمپ

شرکت بهار پمپ یک شرکت ایرانی است که محصولات خود را اعم از کف کش و لجن کش بهارپمپ و پمپ های شناور و سانتریفیوژی و پمپ زمینی بهار پمپ را زیر نظر متخصصان و مهندسان و کارگران حرفه ای و با تجهیزات پیشرفته تولید نموده است. 

نوید موتور

شرکت نوید موتور فعالیت خود را تحت نظارت شرکت پمپیران در زمینه تولید الکتروموتورهای صنعتی و خانگی از سال 1375 آغاز نموده است. پمپ زمینی نوید موتور از محصولات این شرکت با سابقه می باشد.

لوارا

شرکت پمپ لوارا یک شرکت تولیدکننده پمپ آب ایتالیایی است که در سال 1968 در شهر وینسنزا ایتالیا تاسیس شد. پمپ زمینی لوارا از محصولات این شرکت می باشد.

فروش بهترین برندهای پمپ زمینی

رایان


رایان-پمپ

ابارا ایتالیا


ابارا

داب ایتالیا


DAB

پنتاکس ایتالیا


پنتاکس

پمپیران


پمپیران-1

ویلو آلمان


WILO

بهارپمپ


نوید موتور


نوید موتور

لورا ایتالیا


لورا

گراندفوس دانمارک


گراندفوس

شما می توانید پس از سفارش محصول خود به نمایندگی تهران، آن را در اقصی نقاط ایران از جمله استان ها و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، گلستان، گرگان، مازندران، ساری، رشت، گیلان، خراسان، خوزستان، اهواز، آبادان، کرمان، یزد، همدان، کرج، قم، کرمانشاه، ارومیه، اردبیل، بندرعباس، اراک، زنجان، قزوین، ارومیه، لرستان، خرم آباد، کردستان، سنندج، زاهدان، بوشهر، بیرجند و یاسوج تحویل بگیرید.

دیگر محصولات