پمپ سمپاش لوشانگ یک شرکت تولید کننده پمپ سمپاش تایوانی است که در بازار ایران بسیار محبوب است. آفات کشاورزی و باغبانی همیشه از معضلات اصلی کشاورزان، کارخانه‌داران و افراد فعال در این صنعت بوده است. هرساله در یک‌زمان مشخصی، کشاورزان از سموم برای دفع این آفات استفاده می‌کنند؛ اما از آنجایی که کشاورزان در گذشته این روش را بیشتر به صورت سنتی و دستی انجام می‌دادند، نیاز به زمان زیادی برای سمپاشی تمامی زمین داشتند و همچنین سموم زیادی از این طریق هدر می‌رفت. امروزه و در سیستم مدرن سمپاشی در زمین‌های بزرگ از پمپ سمپاش برای این مسئله استفاده می‌شود. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده فروش پمپ سمپاش لوشانگ در تهران و شهرستان ها می باشد
برای خرید پمپ سمپاش لوشانگ و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پمپ سمپاش لوشانگ با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.
پمپ-سمپاش-لوشانگ-286x300

[table id=luishong1 /]

انواع پمپ سمپاش لوشانگ

پمپ سمپاش بسته به نوع کاربری آن به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شود؛ البته در حالت کلی، این پمپ‌ها خود به دو دسته محلول پاش و گردپاش تقسیم شده که زیردسته‌های زیر، زیرمجموعه ای از این دو گروه کلی هستند.

  1. پمپ سمپاش لوشانگ دستی و شارژی
  2. پمپ سمپاش لوشانگ پشت موتوری
  3. پمپ سمپاش لوشانگ فرغونی
  4. پمپ سمپاش لوشانگ زنبه­ای
  5. پمپ سمپاش لوشانگ پشت تراکتوری

چه نوع پمپ سمپاش لوشانگ انتخاب کنیم؟

انتخاب نوع پمپ سمپاش لوشانگ بستگی به نوع زمین زراعی مورد نظر برای سمپاشی دارد. اگر قصد سمپاشی زمین و باغ‌های بسیار بزرگ را دارد، انتخاب نوع پمپ سمپاش پشت موتوری یا تراکتوری می‌تواند بهترین گزینه باشد؛ اما اگر قصد سمپاشی زمین‌های کوچکی مانند باغ شخصی دارید، پمپ‌های دستی می‌تواند نیاز شما را نسبت به آفت کشی برطرف نماید. پمپ سمپاش از لوازم مهم در صنعت کشاورزی است که به منظور سمپاشی و کشتن آفات زمین‌های کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرعت بالا در سمپاشی و صرفه جویی در مصرف سم، دو مزیت اصلی پمپ سمپاش است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. تکنولوژی پمپ‌های سمپاش امروزه نسبت به گذشته بسیار پیشرفته‌تر شده است و برای همین حتی از این دستگاه می‌توان در صنعت‌های مختلف دیگری هم استفاده کرد.

مهم از انتخاب پمپ سمپاشی نیز چگونگی انجام عملیات آن است. در صورتی که هیچ تجربه‌ای نسبت به انتخاب پمپ سمپاشی و انجام عملیات آن را ندارید، حتماً از یک متخصص یا باتجربه مشورت بگیرید یا افرادی به منظور این کار استخدام کنید.

چرا باید پمپ سمپاشی داشته باشیم؟

انجام عملیات سمپاشی به صورت دستی و سنتی، فعالیت سخت و نفس‌گیر است که بیشتر کشاورزان در گذشته از انجام این مسئله گله داشتند؛ اما با پیشرفت تکنولوژی و ورود انواع دستگاه‌های سمپاشی جدید و همچنین پمپ سمپاشی به کشور، دیگر امروزه خیلی راحت و سریع عملیات سمپاشی و کشتن آفات سریع‌تر از آنچه فکرش را بکنید، انجام می‌شود.

مزایای انتخاب پمپ سمپاش لوشانگ

  • کاهش اتلاف سم در هنگام اجرای عملیات
  • افزایش سرعت عملیات سمپاشی
  • استفاده از سوخت‌های برقی یا بنزینی
  • جنس بدنه عالی که در تمام شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی دارد.

نکات انتخاب پمپ سمپاش

  • حتماً در هنگام خرید، ابتدا بروشور محصول را به طور کامل مطالعه کرده و ویژگی‌های آن را با نیازهای خود مطابقت دهید.
  • در هنگام خرید، کارت ضمانت را از فروشنده دریافت کنید.
  • به جنس بدنه پمپ سمپاش دقت کنید. اینکه هیچ‌گونه آسیب با زدگی به دستگاه وارد نشده باشد.
  • به حجم مایعی که باید درون مخزن پمپ سمپاش ریخته شود، دقت کنید. اضافه کردن حجم مایع زیادی باعث افزایش کارکرد موتور و در نتیجه آسیب بیشتر آن می‌شود.

دیگر محصولات