پمپ سانتریفیوژ پنتاکس از محصولات شرکت پنتاکس ایتالیا می باشد. این نوع از پمپ ها در مصارف بسیاری کاربرد دارند. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده فروش پنتاکس در تهران و شهرستان ها می باشد.

برای خرید پمپ سانتریفیوژ پنتاکس و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پمپ سانتریفیوژ پنتاکس با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید

پمپ سانتریفیوژ پنتاکس سری CM

پمپ سانتریفیوژ پنتاکس سری CM از سری پمپ سانتریفیوژ پنتاکس ایتالیا می باشد. این پمپ های سانتریفیوژ را با نام پمپ بشقابی در بازار می شناسند. این پمپ تک پروانه است. پوسته آن از جنس چدن . دارای پروانه از جنس نوریل یا برنج هستند. این سری در مصارف خانگی، کشاورزی و کارگاهی استفاده می شود. سایز ورودی از 1 تا 1.1/4 اینچ و سایز خروجی از 1 تا 2 اینچ است. حداکثر فشار کاری 8 بار و دمای مجاز سیال در پمپ های با پروانه برنجی 90 درجه سانتیگراد و در پمپ های با پروانه نوریل 50 درجه سانتیگراد است. حداکثر هد و دبی به ترتیب 58 متر و 21 مترمکعب بر ساعت است. قدرت پمپ ها از 0.37 تا 4 کیلو وات است.
pentax-cm

 [table id=pentax2 /]

پمپ سانتریفیوژ پنتاکس سری CB

پمپ سانتریفیوژ  پنتاکس سری CB از سری پمپ های سانتریفیوژ پنتاکس ایتالیا می باشد. سری CB یک پمپ دو پروانه است. جنس بدنه آن چدن، پروانه از جنس برنج یا نوریل می باشد. جنس مکانیکال سیل از نوع گرافیت-سرامیک است. پمپ سانتریفیوژ پنتاکس سری CB جهت تامین فشار بالا در ساختمان های مسکونی و در بوسترپمپ ها کاربرد دارد. حداکثر فشار کاری 10 بار می باشد. دمای مجاز سیال در پمپ ها ی با پروانه نوریل 50 درجه و در پمپ های با پروانه برنجی 90 درجه سانتیگراد است. سایز ورودی آنها از 1 تا 1.1/4 اینچ و سایز خروجی آن از 1 تا 2 اینچ می باشد.  حداکثر آبدهی و هد به ترتیب 36 مترمکعب بر ساعت و 98 متر است. توان موتور از 0.75 تا 11 کیلووات می باشد.

Pentax-CB

 [table id=pentax4 /]

پمپ سانتریفیوژ پنتاکس سری MB

پمپ سانتریفیوژ پنتاکس سری MB از سری پمپ های سانتریفیوژ پنتاکس ایتالیا می باشد. این پمپ ها دو پروانه هستند و بیشتر مصارف عمومی و خانگی دارند. بدنه پمپ ها چدنی و جنس پروانه برنج یا نوریل می باشد. حداکثر فشار کاری 5 بار می باشد.  حداکثر دبی و هد به ترتیب 12 مترمکعب بر ساعت و 49 متر است . سایز قطر ورودی و خروجی به ترتیب 1.1/4 و 1.1/2 اینچ است. توان آنها از 1.1 تا 2.2 کیلووات می باشد.

pentax-MB

 [table id=pentax8 /]

پمپ سانتریفیوژ پنتاکس سری CM سه فاز

پمپ سانتریفیوژ پنتاکس سری CM از سری پمپ های سانتریفیوژ پنتاکس ایتالیا می باشد. این پمپ های چدنی جهت انتقال آب های تمیز مورد استفاده قرار می گیرد. در مصارفی چون سیستم های شست و شو، گرمایشی، آتشنشانی، بوسترپمپ، مصارف خانگی و … . پروانه آنها از جنس چدن می باشد.   حداکثر فشار کاری و دمای کاری در آنها 10 بار و 90 درجه سانتیگراد است. حداکثر هد و دبی در آنها به ترتیب 93 متر و 240 مترمکعب بر ساعت است. سایز قطر ورودی 2 تا 5 اینچ و سایز قطر خروجی 1.25 تا 4 اینچ است. توان این سری از پمپ سانتریفیوژ پنتاکس 1.5 تا 37 کیلووات و بصورت سه فاز است.

pentax-cm-3phase

 [table id=pentax7 /]

[table id=pentax22 /]
Pentax-AP

[table id=pentax5 /]

pentax-CAB-AP

دانلود کاتالوگ کامل پنتاکس ایرانی

پنتاکس

دانلود کاتالوگ کامل پنتاکس ایتالیا

پنتاکس