حوله خشک کن از تجهیزات تاسیساتی پر استفاده در فضای حمام یا سرویس های بهداشتی می باشد. حوله خشک کن علاوه بر گرم کردن فضای، یکی از لوازم دکوری هم بحساب می آید. این وسیله به گونه ای طراحی گردیده که به راحتی بر روی دیوارنصب می شوند. از حوله خشک کن ها می توان برای خشک کردن حوله ها، دستمال ها و لباس های کوچک استفاده کرد. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده فروش بهترین برندهای حوله خشک کن در تهران و شهرستان ها می باشد
برای خرید حوله خشک کن و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت حوله خشک کن با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.
حوله-خشک-کن

بهترین برندهای حوله خشک کن

بوتان

ایران رادیاتور

انواع حوله خشک کن ها 

حوله خشک کن استیل 

حوله خشک کن های استیل و فولادی معمول ترین نوع حوله خشک کن هستند و که از جنس فولاد ضد زنگ می باشند. این مدل کمی به نسبت دیگر انواع سنگین تر است.

حوله خشک کن شیشه ای

این نوع حوله خشک کن از انواع شیشه های حرارتی در ساخت آن ها استفاده می شود، این نوع حوله خشک کن ها دارای وزن سبک تری هستند و مدت زمان نصب آن ها هم به نسبت بقیه انواع آن کمتر است. 

حوله خشک کن آلومینیومی

در ساخت این نوع حوله خشک کن ها از ورقه  آلومینیومی استفاده شده است که مزیت آن ها نسبت به حوله خشک کن های فولادی داشتن وزن سبک تر می باشد . قیمت حوله خشک کن آلومینیومی نیز کمتر از مدل های استیل و فولادی آنها است.