پمپ شناور لوارا یکی از محصولات موجود در بازار است که تنوع بسیار بالایی در مدل‌های مختلف دارد و آنها را در سری‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌کند. پمپ شناور لوارا قابلیت کار در حجم‌های متفاوتی را دارند که این حجم متفاوت می‌تواند نحوه استفاده از آنها را نیز تحت تأثیر قرار دهد. به همان اندازه‌ای که تنوع در این پمپ‌ها بالا رفته، امکان به کار گرفتن آنها در نقش‌های مختلف هم افزایش یافته است و به همین دلیل مشتریان تمایل زیادی به استفاده از این محصولات دارند.  شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده رسمی فروش پمپ لوارا در تهران و شهرستان ها می باشد.

برای خرید پمپ شناور لوارا و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پمپ شناور لوارا با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

پمپ شناور لوورا سری GS

lowara-gs

[table id=lowara18 /]

پمپ شناور لوارا سری scuba

lowara-scuba

[table id=lowara17 /]

معرفی کلی پمپ شناور لوارا

معرفی پمپ شناور لوارا را باید از آشنایی با مدل‌های مختلف موجود آنها در سطح بازار شروع کنیم. پمپ شناور لوارا با توجه به توان آنها در انتقال حجم آب و همچنین نوع موتور استفاده شده در آنها، در مدل‌های مختلف دسته بندی می‌شوند. پمپ شناور  لوارا سری z6 و پمپ شناور لوارا سری z8، پمپ شناور سری GS و پمپ شناور سری Scuba مدل‌های مختلف این پمپ‌ها هستند. هر کدام از این مدل‌ها دارای ویژگی‌ها و مشخصات منحصر به فردی است که توانایی پمپ را تحت تأثیر قرار می‌دهد. شما می توانید پس از سفارش محصول خود به نمایندگی تهران، آن را در اقصی نقاط ایران از جمله استان ها و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، گلستان، گرگان، مازندران، ساری، رشت، گیلان، خراسان، خوزستان، اهواز، آبادان، کرمان، یزد، همدان، کرج، قم، کرمانشاه، ارومیه، اردبیل، بندرعباس، اراک، زنجان، قزوین، ارومیه، لرستان، خرم آباد، کردستان، سنندج، زاهدان، بوشهر، بیرجند و یاسوج تحویل بگیرید.

در مدلهای مختلف پمپ شناور لوارا نکات مشترک و نکات متمایز کننده زیادی وجود دارد که از مهمترین نکات مشترک آنها می‌توان به جنس بدنه و جنس پروانه اشاره کرد. به طور کلی در بدنه این پمپ‌ها به صورت مشترک از استیل ۳۰۴ استفاده شده است که یک آلیاژ بسیار مستحکم و مقاوم در برابر شرایط خورنده است. در مورد پروانه‌ها از جنس پلاستیک مهندسی شده یا همان نوریل و همچنین استیل ۳۰۴ استفاده شده که تنوع بیشتری نسبت به بدنه پمپ‌ها دارد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های پمپ‌های شرکت لوارا، توانایی بالای آنها در انتقال آب به ارتفاع است. مدل‌های مختلف این پمپ‌ها قابلیت انتقال آب از ارتفاع ۷۵ متر در پمپ شناور سری Scuba  تا ارتفاع ۴۶۰ متر در پمپ شناور سری z8 را دارند. این یعنی تنوع محصول برای کاربردهای مختلف طراحی شده و کاربر در این مورد نگرانی خاصی نخواهد داشت. در ضمن توان موتور استفاده شده در این پمپ‌ها از ۳ تا ۳۰ کیلو وات متغیر است و این باعث می‌شود که پمپ در شرایط سخت هم قابل استفاده باشد.

حجم آبدهی پمپ شناور لوارا تحت تأثیر قطر خروجی و همچنین توان موتور پمپ قرار دارد. با توجه به تغییراتی که در توان پمپ‌ها به وجود می‌آیند، حداکثر آبدهی این پمپ‌ها از  ۷۸ متر مکعب در ساعت در پمپ شناور سری z8 تا 22 متر مکعب در ساعت در پمپ شناور سری GS متغیر است. البته نباید قطر خروجی پمپ‌ها را نیز نادیده بگیریم که از یک اینچ تا ۳ اینچ متغیر است و هر کدام از آنها با توجه به  حجم آب انتقالی مورد نیاز تغییر می‌کند و به نیاز مشتری بستگی دارد. در پمپ شناور لوارا دو موضوع مهم دیگر وجود دارد که به طور کلی عملکرد پمپ را تحت تأثیر قرار می‌دهد. یکی از این موارد، توانایی پمپ در تحمل درجه بالای آب است که تا ۴۰ درجه سانتیگراد تحمل می‌کند. همچنین این پمپ‌ها قابلیت انتقال ذرات شناور موجود در آب تا اندازه ۵ میلیمتر را دارند که به یک انتخاب ایده آل و مناسب برای آب چاه‌های عمیق است.

درباره شرکت پمپ لوارا

شرکت پمپ لوارا (Lowara) یک شرکت تولیدکننده پمپ آب ایتالیایی است که در سال 1968 در شهر وینسنزا ایتالیا تاسیس شد. سپس این شرکت توسط شرکت Xylem که یک شرکت تولیدکننده پمپ آب ایتالیایی است خریداری شد اما همچنان محصولات خود را با برند لوارا به بازار عرضه می کند. شرکت پمپ لوارا دارای محصولات بسیار زیادی می باشد که از محبوب ترین آن ها پمپ های طبقاتی، لجن کش، کف کش، شناور و پمپ سیرکولاتور لوارا می باشند. محصولات شرکت پمپ لوارا در صنایع زیادی از جمله نفت و گاز، ساخت و ساز, کشاورزی و صنعت معدن مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت پمپ لوارا توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب به یکی از محبوب ترین برندهای پمپ آب در بازار ایران تبدیل شود. شرکت پمپ لوارا پروژه های بسیار بزرگ بین المللی را در حال حاضر انجام داده است که از مهمترین های آن ها می توان به پروژه آبرسانی بزرگترین برج دنیا یعنی برج خلیفه دبی اشاره کرد.