پمپ خانگی پنتاکس از محصولات شرکت پنتاکس ایتالیا می باشد. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نمایندگی رسمی فروش پمپ پنتاکس در تهران و شهرستان ها می باشد.

این پمپ از شناخته شده ترین برندهای پمپ آب در بازارهای ایران می باشند. پمپ های خانگی پنتاکس در سری های PM CM CAM CB MB تولید می شوند. اصطلاحا عموم مردم پمپ های خانگی را با نام پمپ جتی، پمپ بشقابی و پمپ نیم اسب می شناسند. این پمپ ها بسته به توان و مشخصات فنی که دارند در مصارف خانگی و بعضا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید پمپ خانگی پنتاکس از نمایندگی پمپ پنتاکس در ایران، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و این محصولات با کیفیت را خریداری نمایید.

 

برای خرید پمپ خانگی پنتاکس و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پمپ خانگی پنتاکس با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

پمپ خانگی پنتاکس سری PM

پمپ خانگی پنتاکس سری PM از سری پمپ های خانگی پنتاکس ایتالیا می باشد. این پمپ ها در دو سری PM45  و PM80 تولید می شوند. قابل استفاده در مصارف خانگی و بعضی مصارف ساده صنعتی جهت تقویت فشار آب می باشد. حداکثر هد و دبی در این سری از پمپ ها به ترتیب برابر است با 3 مترمکعب بر ساعت و 80 متر. دمای مجاز سیال در این پمپ تا باید در محدوده 0 تا 90 درجه سانتیگراد باشد. به صورت تک فاز و سه فار با توان 0.37 تا 0.74 کیلووات تولید می شوند. جنس بدنه آنها چدن و برنز است. جنس پروانه و شافت در این سری از پمپ های خانگی پنتاکس به ترتیب از جنس برنج و استیل می باشد.
pentax-pm

 [table id=pentax1 /]

پمپ خانگی پنتاکس سری CM

پمپ خانگی پنتاکس سری CM از سری پمپ های خانگی پنتاکس ایتالیا می باشد. این پمپ ها را با نام پمپ بشقابی پنتاکس در بازار می شناسند. سری CM پنتاکس یک پمپ سانتریفیوژی تک پروانه است. بدنه و پروانه آنها از جنس چدن و نوریل یا برنج هستند. توان این پمپ ها از 0.37 تا 4 کیلووات در مدل های مختلف متغیر است. مدل های مختلف این سری در مصارف خانگی، کشاورزی و بعضا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. قطر ورودی آنها از 1 تا 1.1/4 اینچ و قطر خروجی آن از 1 تا 2 اینچ می باشد. حداکثر فشار کاری  8 بار می باشد. دمای مجاز سیال در پمپ ها ی با پروانه برنجی 90 درجه و در پمپ های با پروانه نوریل 50 درجه سانتیگراد است. بیشینه دبی در بزرگترین سایز آن 21 مترمکعب بر ساعت است.
pentax-cm

 [table id=pentax2 /]

پمپ خانگی پنتاکس سری CAM

پمپ خانگی پنتاکس سری CAM از سری پمپ های خانگی پنتاکس ایتالیا می باشد. این پمپ ها را با نام پمپ جتی پنتاکس در بازار می شناسند. این سری از پمپ های قابل استفاده در ساختمان ها و آبیاری می باشد. جنس پوسته چدنی و جنس پروانه برنجی یا نوریل و جنس شافت استیل می باشد. حداکثر دما و فشار کاری در این پمپ ها 50 درجه سانتیگراد و 6 بار می باشد. توان موتور 1 اسب بخار می باشد. بیشینه آبدهی و هد به ترتیب 3.6 مترمکعب بر ساعت و 47 متر می باشد. قطر ورودی و خروجی آنها 1 اینچ است. این پمپ ها تک فاز هستند با دور موتور 2900 دور بر دقیقه. مناسب برای ساختمان های 5 طبقه با 5 واحد و یا 3 طبقه با 6 واحد است.
پنتاکس-جتی

 [table id=pentax3 /]

پمپ خانگی پنتاکس سری CB

پمپ خانگی پنتاکس سری CB از سری پمپ های خانگی پنتاکس ایتالیا می باشد. سری CB پنتاکس یک پمپ سانتریفیوژی دو پروانه است. بدنه از جنس چدن، پروانه از جنس برنج یا نوریل و جنس شافت استیل می باشد. این سری از پمپ ها جهت تامین فشارهای بالا در ساختمان های مسکونی و در ساخت بوسترپمپ ها استفاده می شود. قطر ورودی آنها از 1 تا 1.1/4 اینچ و قطر خروجی آن از 1 تا 2 اینچ می باشد. حداکثر فشار کاری 10 بار می باشد. دمای مجاز سیال در پمپ ها ی با پروانه نوریل 50 درجه و در پمپ های با پروانه برنجی 90 درجه سانتیگراد است. حداکثر آبدهی در بزرگترین سایز آن 36 مترمکعب بر ساعت است. توان موتور از 0.75 تا 11 کیلووات می باشد. جنس مکانیکال سیل از نوع گرافیت-سرامیک است

Pentax-CB

 [table id=pentax4 /]

دانلود کاتالوگ کامل پنتاکس ایرانی

پنتاکس

دانلود کاتالوگ کامل پنتاکس ایتالیا

پنتاکس