پمپ استخری پنتاکس ایتالیا از پرفروش ترین پمپ های استخری در ایران می باشد. پمپ استخری پنتاکس در مقایسه با دیگر برندها مقرون به صرفه می باشد. این پمپ برای استخرهای 380 مترمکعب مناسب است. بدنه آن از جنس چدن است. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده رسمی فروش پمپ پنتاکس در تهران و شهرستان ها می باشد.

برای خرید پمپ تصفیه استخر پنتاکس و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پمپ استخری پنتاکس با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

پمپ استخر پنتاکس سری CS

پمپ استخری پنتاکس سری CS از سری پمپ های پنتاکس ایتالیا می باشد. این پمپ ها در مدل های تک فاز و سه فاز تولید می شوند. توان این پمپ ها از 1 تا 5.5 اسب بخار می باشد. محدوده هد در مدل های مختلف آن از 12 تا 21 متر می باشد. محدوده دبی از 18 تا 96 مترمکعب بر ساعت است. سایز دهانه ورودی و خروجی از 2 تا 4 اینچ می باشد. حداکثر فشار کاری و دمای کاری در این سری از پمپ ها 6 بار و 90 درجه سانتیگراد است. این سری از پمپ ها توانایی جابجایی آب با دبی بالا و هد کم را دارند. و قابل استفاده در سیستم های سیرکوله، کشاورزی و تصفیه استخر می باشند. این پمپ ها به علت داشتن ویژگی های خاص قابل استفاده در سیستم های آبرسانی خانگی و بوسترپمپ ها را ندارد . برای مشاهده اطلاعات دقیق تر از مدل های مختلف روی لینک زیر کلیک کنید.

پنتاکس-cs

 [table id=pentax18 /]

پمپ استخر پنتاکس سری CH

پمپ استخری پنتاکس سری CH از سری پمپ های پنتاکس ایتالیا می باشد. این پمپ ها نیز در مدل های تک فاز و سه فاز تولید می شوند. این سری از پمپ ها به دلیل داشتن هد قابل قبول و دبی زیاد کاربردهای زیادی در سیستم انتقال آب در صنعت، در کشاورزی و آتشنشانی و استخرها دارند. این سری از پمپ ها دارای قدرت 1.5 تا 5.5 اسب بخار هستند. محدوده هد از 24.5 تا 37 متر است. میزان دبی نیز در محدوده 30 تا 42 مترمکعب بر ساعت می باشد. برای مشاهده اطلاعات دقیق تر از مدل های مختلف روی لینک زیر کلیک کنید.

pentax-ch

 [table id=pentax21 /]

پمپ استخر پنتاکس سری WINNER

درباره شرکت پمپ پنتاکس

شرکت پمپ پنتاکس فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ آب از سال 1990 آغاز نمود و با توسعه و پیشرفت این شرکت در بازار جایگاه ویژه ای در میان مصرف کنندگان پیدا نمود و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین ها در زمینه تولید پمپ آب مطرح است. از جمله ویژگی های بارز پمپ پنتاکس می توان به کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه اشاره نمود. مشتری مداری جزء لاینفک برنامه های این مجموعه است. پمپ آب پنتاکس یکی از محبوب ترین برندهای پمپ آب در ایران می باشد. پمپ پنتاکس از پمپ‌های معروف و پرمصرف ایتالیایی است که با بیش از 25 سال تجربه، امروزه جایگاه ویژه‌ای را بین بقیه رقیبان خود که از اغلب از کشورهای دانمارک، آلمان و ژاپن هستند، به دست آورده است. پمپ پنتاکس امروزه انواع مدل‌های مختلفی را تولید و روانه بازار می‌کند؛ پمپ تصفیه استخر پنتاکس توانسته است تا توجه بسیاری از  دارندگان استخر و شرکت های مجری ساخت و تجهیزات استخر را جلب کند.

شما می توانید پس از سفارش محصول خود به نمایندگی تهران، آن را در اقصی نقاط ایران از جمله استان ها و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، گلستان، گرگان، مازندران، ساری، رشت، گیلان، خراسان، خوزستان، اهواز، آبادان، کرمان، یزد، همدان، کرج، قم، کرمانشاه، ارومیه، اردبیل، بندرعباس، اراک، زنجان، قزوین، ارومیه، لرستان، خرم آباد، کردستان، سنندج، زاهدان، بوشهر، بیرجند و یاسوج تحویل بگیرید.

دانلود کاتالوگ کامل پنتاکس ایرانی

پنتاکس

دانلود کاتالوگ کامل پنتاکس ایتالیا

پنتاکس

دیگر برندهای پمپ تصفیه استخر