لرزه گیر لاستیکی قابل استفاده در محیط های بسیار خورنده می باشد، به همین جهت نسبت به لرزه گیرهای آکاردئونی، کارکرد بهتری در این محیط های اسیدی دارند، اما باید به این نکته توجه داشت که لرزه گیرهای لاستیکی در فشار و دمای محدودتری نسبت به لرزه گیرهای آکادئونی قابل استفاده می باشد. از دیگر کاربردهای لرزه گیرهای لاستیکی میتوان به جلوگیری از هدایت الکتریکی اشاره کرد.

برای خرید لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی

فشار کاری لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی 10 و 16 بار می باشد، همچنین این لرزه گیرها (بر اساس نوع کاربرد) در دمای 60 و 90 درجه سانتیگراد کار می کنند. این لرزه گیرها از نوع لرزه گیرهای مهاردار چدنی می باشند که در صنایع زیادی کاربرد دارند. کابرد اصلی این لرزه گیرها در بوستر پمپ های آب رسانی می باشد.

لرزه-گیر-لاستیکی-شرکت-ارتعاشات-صنعتی-ایران

[table id=larzeh1 /]

[table id=larzeh2 /]

[table id=larzeh3 /]

[table id=larzeh4 /]

کاتالوگ لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران

لرزه گیر آکاردئونی ارتعاشات صنعتی ایران

بطور کلی لرزه گیر ها در سیستم های لوله کشی، جهت جذب تغییرات ابعادی و خصوصا افزایش یا کاهش طول لوله بدلیل تغییر دمای سیال و همچنین در محل لوله های عبوری از درز انقطاع ساختمانها، در سیستمها و صنایع مختلفی از جمله سیستمهای گرمایشی و تهویه مطبوع، نیروگاه ها، پالایشگاه های نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، مبدلهای حرارتی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

لرزه گیر آکاردئونی شرکت ارتعاشات صنعتی ، برای جلوگیری از حرکت های ناخواسته ای استفاده می شود که انتقال سیال را در داخل لوله دچار اختلال می کند. منشأ این حرکت ها می تواند تغییرات دمایی ناشی از سیال یا محیط، لرزش دستگاه های موجود در سیستم مثل پمپ و کمپرسور و یا حرکت های ناشی از عوامل خارجی مثل باد، زلزله، نشست سازه و … باشد.
تحمل درجه حرارت و فشار بالا و جذب حرکت های محوری، جانبی و زاویه ای با در نظر گرفتن آرایش مناسب، از جمله خصوصیات لرزه گیرهای آکاردئونی شرکت ارتعاشات صنعتی می باشد.

 

[table id=larzeh5 /]

آکاردئونی-یک-جداره-جوشی-150x150

[table id=larzeh6 /]

آکاردئونی-جوشی-دو-جداره

[table id=larzeh7 /]

آکاردئونی-دو-جداره-مهادار-جوشی-150x150

کاتالوگ لرزه گیر آکاردئونی ارتعاشات صنعتی ایران